mały re_play i duże play

Mianowicie, obudził sie we mnie zmysł gracza. Tak jak uważałam, że nie chcę/nie umiem grać, tak teraz mam ochote. Chcę grać w pożeracza czasu jakim są gry MMORPG, ha! P. też w to gra i to nie od dziś : ), bo ja to od 4 dni. Na pierwszy plan Flyff. Czuje się momentami jak nastolatka, która siedząc na zajęciach myśli o tym jak to bedzie przyjemnie i pożytecznie (bo z P.) pograć sobie zaraz po rzuceniu torby na podłogę i utuchomieniu komputera xD.
To była część play.

Teraz re_play. P. jak to przystało na faceta, trzyma się zasad. Cytuję: "poczytaj moze cos na temat flyff". Stwierdził tak, gdy nie mógł wytrzymać mojego podejścia typu "chcę żeby moja postać świeciła", czyli gram jakkolwiek, a nóż się uda, że będzie świeciła : D. Dlaczego re_? Przeczytajcie notke o PingPongu. Enjoy.

P.S. PingPong tylko dla wtajemniczonych xD

Brak komentarzy:

Co to jest indukcja?


wg filozofii: ekhm...otóż INDUKCJA, to wnioskowanie od szczególu do ogółu tj. od twierdzeń dotyczących szczególnych przypadków do wniosku ogólnego obejmującego wszystkie przypadki, rownież niesprawdzone (indukcja niezupelna).